om en månad

haha, dagen har varit ruskigt rolig.
Vi hade bara 40min svenska idag. grymt skönt, men kändes jävligt onödigt att ens kommit till skolan, men fick ju reda på det när vi väl var i skolan.
Efter skolan, gick iallafall jag ochlisa hem till mig. Jag bytte om så gick vi och fikade lite! Riktigt mysigt
Så gick vi runt lite på stan också, haha. Fy fan va vi kan vara busiga alltså. hahaha!
Åkte hem med lisa vid fem, sen så åkte jag, emma och anders till granngården och köpte lite kattsaker, eftersom dom kommer få Ester(deras kattunge) i helgen! Sen käkade vi där osv., soft iallafall.

& o m precis en månad är det gjort, då är jag och lisa piercade! fy fan va grymt.. ;)
aja, nu ska jag fix allt till imorgon, sen väntar sängen!

puss & godnatt'-



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback