knocked up

Blev dålig update idag, sorry..
Hade sovmorgon tills klockan tolv, skönt! Efter skolan gick jag med julia till lekia så köpte hon lite svart sprayfärg tills på fredag, jag köpte 2nya block till skolan och så köpte jag en träningskort! :) Vi köpte glass också, twister<3 Godaste glassen när det är varmt, helt klart!
Sen gick vi i alla fall upp till henne på svedjan, och skulle plugga. Men allt sket sig så det blev inge plugg över huvudtaget (vi ska dock ta det imorgon istället).
Jag åkte hem runt halv 7, så då kollade jag på kläder till fredag. Ska vara utklädd till KISS, ah bandet. Tror jag har hittat en perfekt outfit! :) Sen har jag bara klingat på gitarren hela kvällen. Har precis börjat på en ny låt. Låter förjävligt nu. Men som sagt, övning ger färdighet!

Nu ska jag lägga mig och läsa, sen sova,
god natt!

bjuder på en skön låt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback