Save me from myself

fan va dum jag äääär... blir så matt. Har glömt alla mina anteckningar OCH boken i skolan om doping, och vi har provet imorgon, lyckat!... cp

Så nu ska jag försöka leta upp nyttig fakta på internet, men annars får jag väl säga som det är till Mattias. SEN måste jag börja läsa i min engelskabok, för Rolf är så himla gullig och låter mig, som han vet inte har läst ut min bok, redovisa imorgon redan.. Fan alltså, imon vill jag bara sjunka ner under jorden och gömma mig hela dagen. Har ju också en drös med spanskaglosor, jippi..
Om det skulle vara en till vecka skulle jag vara så jävla död, tack gode gud för lov! <3 (haha, tackar gud rätt ofta nu för tiden har jag märkt..) Har inte ens hunnit med att kolla i tidningen jag fick av mamma igår. :( Men men, EN pluggkväll till, sen får jag minsann vila mitt stackars huvud!

nu ska jag plugga tills jag storknar, puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback