äre fest ällä?

mja, funderar på att dra till Säter en sväng ikväll. Känns som att halva stan ska dit. Bara jag hittar skjuts och umgänge så blir der nog det i alla fall! ;P Får hoppas att vädret tillåter det bara!

Idag jobbade jag själv för första gången i butiken! Var faktiskt riktigt nervös men det gick bra, tack och lov. Egenligen gillar jag inte det där med att stå i affär, meeen money honey! ;) Och vad gör jag inte för syrrorna? ;) Idag var det också lite speciellt när dom skulle ha firmafest och det började vid 4-5. Eller ja snarare avskedfest för en kille som heter Henrik. Han har fått ett hockeykontrakt i Hudiksvall så han ska flytta dit.
Aja, nu ska jag ta mig något att äta och sen städa lite tror jag, my room is a mess.. Som vanligt vill säga! Sen kolla runt om hur det blir ikväll, sen ja, den som lever får se!

lateer,



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback