I've got a pocket full of dreams

Någon dag, någon riktigt vacker dag så ska jag stå där på New Yorks gator, i can assure you. Det kommer bli ett ögonblick jag har väntat på i mååånga år.
Jag känner att det är superviktigt att man följer sina drömmar och mål. Jätteviktigt! Varför lever man annars liksom? Om man inte ska göra de saker man vill göra? Och åker till dom platser man vill åka till? Jag har en lång 'att-göra-innan-jag-dör'-lista. Realistiskt sett så hinner jag nog inte med allt. Men det är mitt liv, det är min dröm. Jag bestämmer om jag ska hinna eller inte. Jag tror på att man klarar allt, bara man har viljan. Det finns hur mycket som helst jag vill hinna göra innan jag dör. Ibland skulle jag vilja leva tills jag är 150 år för att hinna med allt, haha!

Nej, lev eran dröm! Det ska då jag göra. När jag är klar med studierna drar det iväg. Jag antar att min högsta önskan blir först, NYC.



ny är onderbart :D go there ;) i can go there again, with ya!

2010-11-13 // 14:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback