breath me

Ja, jag är tillbaks efter en väldigt slapp helg som gick alldels för fort om ni frågar mig! Som vanligt bloggar jag nästan aldrig när jag är hos pappa, men nu är jag på fötter igen! Dock börjar skolan på tisdag. Eller visst är det så? Så jag inte är helt fel ute?... Ska bli ganska skönt faktiskt att komma in i rutin igen, annars känns det som jag bara sover hela loven, gör hellre lite nytta.
Nu ska jag ta mig lite att stoppa i magen, för jag är absolut inte trött än! Dock borde jag lägga mig snarast om jag överhuvudtaget ska vakna på tisdag! Sen ska jag plugga lite, ja prov nästa vecka, vilken överaskning!


en liten bild från julafton, och jag kom nu på att jag inte visat dom bilderma? :o
får bli imorgon eller i veckan dom kommer upp här!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback