:(

Sedan jag kom hem igår vid lunch har jag haft en konstant huvudvärk.. Aldrig haft så ont någon gång, en av anledningarna till varför jag la mig klockan nio igår. Sen när jag sovit +12h trodde jag det skulle blivit bättre, men icke. Men nu på kvällen är det extremt! Har även fått ont i min vänstra halsmandel.. :( Har haft ont sedan jag var förkyld och febrig runt nyår, men nu har det blivit värre också. :( Kanske man borde pallra så till doktorn i veckan? mja, vi får se om jag blir bättre annars går jag nog dit. Värktabletter och te funkar inte heller så det känns ju bra......

Ikväll har jag ätit räkmacka, druckit cola och kikat på skräckis med mamma, superskön lördag! Speciellt när man mår kasst!

Aja, ska försöka läsa mina nya tidningar. Jag som unnar mig att köpa flera tidningar, så är jag så kass i huvudet så jag knappt kan hålla ögonen öppna.. Både hus&hem, Cosmo och CHIC är inhandlade, är ju så nyfiken på vårens nyheter! hm, blir nog att bläddra i några minuter ändå och trotsa mitt huvud.. ;>





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback