helgen

Helgen var sjuk. Minst sagt. Men såååååå jävla rolig!
 
På fredagen blev det förhandsvisning för syrrans nya lokaler som sagt. Blev några glas vin med Linnéa (som tack å lov också var bjuden) och sen gick vi och förkröka med Emelie hos henne. Halvan tätt där efter och så efterfest x2, kom hem vid nio på lördagsmorgonen.. Alltså vad hände INTE den natten. Haha, jag var fan in på hotellet/kingen när allt var stängt, endast för att köpa cigg i automaten, haha så sjukt.
 
Lördagen spenderades i soffläge då jag var döende i bakfylla. Men vid sju snåret åkte jag hem, bytte om och åkte iväg till Emelie och Linnéa. Blev chips framför tvn följt av några återställare. Vi gled på stan i feta audin och hade det trevligt. Sprang in på halvan någon gång också! Kom hem vid halv tre, toktrött efter endast två timmars sömn natten innan. Blev uppehålld till halv 4 sen fick jag äntligen sova.
Söndagen var chill med hockey och thai med juliet, underbart när man är bakis.
 
Sorry för tråkigaste uppdateringarna med är inte som förr, då jag skrev allt jag gjort i minsta detalj.. haha försöker hålla lite saker för mig själv också. Ska dock förska göra bloggen rolig ändååå.
 
puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback