plötsligt händer det!

Ja, idag när jag vaknade kände jag julkänslorna ända ut i tårna! Ååh, va jag har längtat tills det skulle ske! Ibland får jag julkänslor redan i oktober, men då snön kom så sent i år tror jag att jag blev påverkad av det. Och vissa år har jag inte fått julkänslor förns i julveckan! Men nu äntligen har dom kommit. haha :)
 
Kikade på en julfilm idag som jag aldrig sett förrut, men som var jättebra! Miraklet i New York (Miracle on 34th street). Och sen dess har det strömmat julmusik ur högtalarna här hemma! Det är ju så härligt!
Imorgonkväll ska jag ha lussevaka med mina härliga vänner. Och på fredagkväll ska jag till Norberg på julbord med min familj, guuuud så gott! På lördag blir det nog utgång då Ebba Gold spelar på hotellet i stan.
 
Nu ska jag strax åka hem till mormor för att laga lite middag och städa åt henne. Sen blir det att fortsätta städa här hemma. Ska även försöka komma på vad jag ska köpa för julklappar åt dom som jag har kvar.. Inte lätt heller!
 
Hoppas ni har det bra och att ni njuter av julen strax ni också! :>
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback