Inte tid att bli sjuk. Igen!

Hade minsann en superduperbra utekväll i lördags! Blev ju som sagt middag på halvan för att fira Julia, sen hem till Linnéa och förfesta följt av hemflyttningsfest(?) för Alex och Jonathan, grymt roligt! Vid ett knallade jag mot hotellet och fick finfint välkomnande! :) Tackar hur som helst alla fina som förgyllde kvällen/natten. Dagen efter var inte lika kul kan jag tala om.. haha, men ni vill antagligen inte höra detaljerna.. uääääkk
 
Just nu har jag ont i halsen och nacken.. Legat inne på mitt rum hela dagen och drömt mig bort till fjällen. Kollat på massa snowboardfilmer och längtat som en tok till nästa Sälen-resa! Nu blir det att värma på värmekudden(?) och dricka lite te och hoppas att halsen ger sig. The dudesons gör mig sällskap, det tackar vi för! :>
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback