trött

Just nu är jag förbannat trött. Lagomt till att jag skulle börja äta pizza och matchen skulle börja fick jag ont i gallan igen. Örat värker inte längre men hör inte ett dugg.. Verkar lite som att mina krämpor har skift och byter av varandra... Inte är det då kul i alla fall. MEN snart blir det förhoppningsvis ett slut på detta. Jag har fått en remiss till Falun Kirurg- & Orologmottaging, så ska dit den 9 april tror jag det var. Och innan det ska jag till vårdcentralen här i stan och ta massa prover, fråga mig inte varför. Jag antar att det är för att man ska få narkos och sövas? Aja, längtar till allt är över.
 
Det enda bra med denna kväll är väl att min prins ligger troget bredvid mig. Nu ska jag ta en tablett och försöka sova lite. Usch, känns som det kommer bli en lång natt..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback