Ludvika!

Den här veckan har jag jobbat en hel del på Regnbågen, riktigt roligt! Saknar redan alla små! Men blir mer jobb där redan nästa vecka så.. :) Annars i veckan har jag inte gjort sådär supermycket så jag varit trött efter jobbet. Har hälsat på min farmor och farfar, hängt med vänner, färgat håret och lite annat också. Men igår åkte jag med mamma till Ludvika. Vi käkade en riktigt god middag, en kreolsk gryta och rödvin! Så stannade vi tills idag. Jag och mamma åkte upp på stan och shoppade lite i det underbara höstvädret! Fick äntligen inviga min mössa utan att svettas ihjäl också, haha! ;D
 
Nu är vi hemma igen och maten står i ugnen och är srtax klar. Om en timme ska jag möta upp Frida och Alex för ett glas vin. Blir en lugn kväll i alla fall. För nästa helg ska vi minsann fira att jag fyller år. Blir middag med mina favoriter och sedan dansa natten lång då hotellet öpnnar igen då (28/9). :D Aja, käk nu sen fix och en promenad mot stan!
 
 


halllå!?!? vad snygga tröjs! :D nya?!

Svar: yää :>
Emelie Hedlund

2013-09-24 // 21:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback