kökluckor & hämtpizza

I onsdags började jag dagen med att åka utt till Husby och fika med pappa, systrarna och farmor. Sen åkte vi in till stan igen till tio då systrarna skulle öppna butiken och jag hade möte att gå på (vilket gick kalasbra!).
Jag gjorde lite ärenden på stan sen hämtade jag min kusin Andreas från skolan och skjutade hem honom till hans storebror. Sen igårkväll tog jag det lugnt. Fixade lite med mina kläder och kollade på en film. Skönt!
 
Idag har jag bara slappat i myskläder här hemma. Men nu ska jag hoppa in i duschen och åka till syrran. Ska hjälpa dom att få upp lite kökluckor osv. Blir nog hämtpizza, gött!
 
Imorgon är det kräftskiva på schemat, kommer blir sååå grymt roligt! Så jag och lisa ska handla för fulla muggar imorgon. Kräftor, räkor, hattar, tallrikat, snaps, sallas och massa annat gott! Ska även fixa snapsvisor och massa roliga lekar! haha, tror det kan bli succé! Håller tummarna att det inte bli nå regn bara, då vi ska ha några lekar ute.. Aja, det löser sig!
 
Hoppas ni får en härlig helg ni med! :)
 
Här får ni en trött bild på en gla' tjej!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback