Livin' for the weekend

I torsdags hade jag en riktigt tuff dag, så jag tröstshoppade lite hos systrarna. Det blev en hel del från Edblad och en fin ljusstake på halva priset. Ljuset luktar fantastiskt! 
 
 
I fredags var jag som sagt hos Linnéa och hade lit dredagsmys med henne och Lisa. Vi köpte thaimat och pratade till närmare 01. Väldigt mysigt hur som helst! Mycket att prata om och planera. Vi ska ju åka ner till Lisa i Uppsala över valborg. Ska bli så himla kul! Har aldrig firat valborg där. Så det blir en liten roadtrip ner dit nästa torsdag! 
 
Igår var jag med Emma och Josefin på loppisen i Ishallen. Jag hade inte sett någon skylt eller reklam att det skulle vara nu i helgen. Hörde det från mammas särbo! Tråkigt att dom inte satsar ordentligt då det är så mycket fint! Hittade en leksansstol, tre vinylskivor (helt underbara!), två gröna fat i form av en fisk och en bricka och skål i trä. Så jag är suuuupernöjd över helgens fynd! Kvällen spenderade jag hemma hos Emma. Vi grillade och åt gott samt kollade på en film. 
 
Nu är jag nyduschad och ska fixa klart mig. Ska strax åka och hämta Emma och Josefin, ska lämna av Josefin vid bussen sen åker jag och Emma till Avesta och kollar läget där. Har verkligen haft en toppenhelg!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback