Måndag

Go kväll på er! 

Då är det måndag igen! Eller ja, den är väl snart över. Har haft en bra dag på jobbet, dock väldigt lång. Det tar på krafterna att jobba 8-17 när man är van med att sluta 13 eller 15. Var helt slut när jag kom hem. Lagade mat så fort jag kom hem, fick bli kassler och ananas i ugn med en sallad idag. Enkelt men så jäkla gott!! Sen kikade jag och mamma på en film men pausade efter en timme så vi fick lite gjort här hemma. Jag har väl i princip bara förberett mina saker och matdosan till morgondagen. Sen har jag bara skrollat  igenom och läst gamla inlägg här på bloggen. Läste massor från 6år sedan, våren 2009. Då hände det så mycket i mitt unga femtonåriga liv. Haha, lilla fjortisen. Men det är så kul att kunna blicka tillbaka och minnas sånt man glömt.. Kanske man skulle skriva ut alla inlägg och sätta ihop i ett häfte? Hm, vi får se.

Men vilken härlig dag det har varit idag! Vi var ute heeela eftermiddagen, så skönt! Tror det skulle bli bra väder hela veckan. Hoppas på det i alla fall. 
Nu ska jag gå och tvätta av mig sminket sen fortsätta med filmen. Hoppas det är bra med er! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback